Veterinar Valu lui Traian - CMVI Dr. NEAGU REBECA

Sunteti aici Acasa  > Clinica >  Veterinar Valu lui Traian - CMVI Dr. NEAGU REBECA
Poza item

Veterinar Valu lui Traian – CMVI Dr. NEAGU REBECA

Veterinar Valu lui Traian – CMVI Dr. NEAGU REBECA – va asteaptam sa ne treceti pragul fie ca este vorba de o simpla consultatie, de un sfat sau de investigatii amanuntite.

Pentru noi sanatatea companionului tau necuvantator este cea mai importanta. Suntem pasionati de ceea ce facem, iubim animalele si ii respectam pe cei care le cresc. Cabinetul nostru veterinar este un sprijin de nadejde pentru santatea animalutului tau.

Veterinar Valu lui Traian – CMVI Dr. NEAGU REBECA – echipa noastra va va prezenta toate posibilitatile disponibile, iar dumneavoastra alaturi de medic veti alege in deplina cunostinta de cauza pentru animalutul dumneavoastra.

Veterinar Valu lui Traian – CMVI Dr. NEAGU REBECA – Cunoaștem importanța legăturii dintre animale și oameni  și considerăm că este obligația noastră să întreținem sănătatea animalelor furnizând cele mai bune servicii veterinare. Vrem sa ajutăm ca relaţia dintre oameni și animale să fie cât mai îndelungată și plăcută.

Veterinar Valu lui Traian – CMVI Dr. NEAGU REBECA În acest sens, în cadrul  cabinetului nostru vă putem oferi servicii de medicină internă, chirurgie, consultatii, tratamente, deparazitari, vaccinari, detartraj,  farmacie veterinară și un mic petshop cu hrană pentru animale, jucării și accesorii, de asemenea oferim si servicii de frizerie canina.

Veterinar Valu lui Traian – CMVI Dr. NEAGU REBECA – Medicii nostri considera normala prezentarea cat mai amanuntita a cazului catre dumneavoastra; veti fi implicat in absolut orice decizie luata, veti cunoaste in orice moment starea prietenului dumneavoastra si din ce considerente s-au urmat anumite protocoale terapeutice. Ceea ce ne propunem este o transparenta cat mai mare a activitatii noastre in folosul dumneavoastra.

Servicii:

• Consultatii animale mari si mici;
  • deparazitari interne;
  • vaccinari;
  • tratamente;
  • interventii chirurgicale;
  • analize/biochimie/hematologie
  • videotoscop
  • ecograf
  • farmacie veterinara;
  • cosmetica animala.

Lucram cu grija si daruire tocmai de aceea avem si serviciul de URGENTE NON STOP.

Adresa noastra

Adresa